Jednym z celów naszych spotkań jest poznanie zagadnień ekonomicznych mających wpływ na poziom rentowności warsztatu.
Podstawowe informacje
Dowiemy się, jak stwierdzić, kiedy w skali miesiąca serwis zarobi na swoje koszty i kiedy zacznie przynosić zysk. A także czy dysponuje odpowiednią liczbą pracowników do osiągania rentowności na założonym poziomie.
- Wstęp do analizy kosztów; podział kosztów
-
Koszt roboczogodziny a stawka za roboczogodzinę
-
Próg rentowności
- Wskaźniki pracy serwisu: produktywność, efektywność, wykorzystanie i inne
-
Struktury organizacyjne, planowanie pracy serwisu i planowanie napraw,
-
Rola szefa serwisu,
-
Stanowiska pracy a kompetencje pracowników
-
Współpraca z magazynem części zamiennych
Systemy wynagrodzeń w warsztacie
Jest to część szkolenia z zarządzania serwisem / rentowności skierowana dla szefów serwisów oraz osób zarządzających.
- analiza czasu pracy, absencja chorobowa i urlopy na żądanie, popyt na usługi,
- warunki pracy, sposób zarządzania serwisem, organizacja pracy
- kodeks pracy a realia serwisowe
- wynagradzanie, w tym analiza efektywności, analiza wskaźnikowa, ocena jakości wykonywanej pracy
- system motywacyjny
- rekrutacja nowego pracownika
Cena kursu 250zł netto 1h czas trwania zależy od zakresu omówionych zagadnień