W zależności od potrzeb zaproponujemy odpowiedni zakres szkolenia.
- Podstawy: co jest ważne w sprzedaży a oczekiwania klientów
- Komunikacja werbalna i niewerbalna: dopasowanie się do rozmówcy
- Cele, jakie stawiamy sobie przed komunikacją
- Podstawowe techniki prowadzące do porozumienia lub zrealizowania sprzedaży
- Aktywna komunikacja, słuchanie i zadawanie pytań
- Właściwa prezentacja rozwiązania / usługi / produktu, fakty a opinie
- Rozmowa przez telefon
- Sprzedaż komplementarna
- Sytuacje trudne oraz reklamacje
- Domykanie sprzedaży
- Tzw. typy klienta
- Wartości, którymi kieruje się klient / rozmówca i jakie to ma znaczenie dla dojścia do porozumienia w komunikacji / sprzedaży
- Wywieranie wpływu, techniki perswazji na różnym poziomie zaawansowania
- Asertywność i emocje w rozmowie oraz zarządzanie stresem
Cena kursu 250zł netto/1h czas trwania zależy od zakresu omówionych zagadnień