Skip to content Skip to footer

Obsługa klienta, komunikacja, sprzedaż

W zależności od potrzeb zaproponujemy odpowiedni zakres szkolenia.

  • Podstawy: co jest ważne w sprzedaży a oczekiwania klientów
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna: dopasowanie się do rozmówcy
  • Cele, jakie stawiamy sobie przed komunikacją
  • Podstawowe techniki prowadzące do porozumienia lub zrealizowania sprzedaży
  • Aktywna komunikacja, słuchanie i zadawanie pytań
  • Właściwa prezentacja rozwiązania / usługi / produktu, fakty a opinie
  • Rozmowa przez telefon
  • Sprzedaż komplementarna
  • Sytuacje trudne oraz reklamacje
  • Domykanie sprzedaży
  • Tzw. typy klienta
  • Wartości, którymi kieruje się klient / rozmówca i jakie to ma znaczenie dla dojścia do porozumienia w komunikacji / sprzedaży
  • Wywieranie wpływu, techniki perswazji na różnym poziomie zaawansowania
  • Asertywność i emocje w rozmowie oraz zarządzanie stresem

Cena kursu 250zł netto/1h czas trwania zależy od zakresu omówionych zagadnień

Leave a comment